Treceți la conținutul principal

Paletă e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow



Acum muulți ani, cred că pe când eram pe la liceu, cosmeticele e.l.f. au apărut și la noi pe piață. Țin minte că au fost primele produse de machiaj pe care mi le-am cumpărat și care nu erau chinezării pe care le găseam prin magazinele din Mediaș. Bine, nu că e.l.f. n-ar fi fabricate în china, dar măcar au o calitate mai bună și am încredere că ingredientele chiar sunt cele înscrise pe ambalaj.
Ei bine, pe atunci eram super-încântată că la noi se vindeau cu vreo 6 lei/bucata produsele din gama Essential, și că aveam și eu chestii pe care le vedeam doar în tutorialele de pe YouTube, în care fetele cumpărau plase întregi de produse e.l.f. pentru că erau doar 1 dolar/bucata. 
Cu timpul, au început să apară și la noi tot felul de outleturi online de unde mi-am mai cumpărat una-alta, fiindcă la mine în oraș ce găseam oricum nu erau produse noi - în sensul că nu din colecții noi - dar erau mult mai scumpe. Țin minte că mi-am cumpărat un fond de ten Astor care mi-a plăcut, nimic de zis, dar care era vândut aici la preț dublu față de cum era el disponibil online. Oricum, unde vreau să ajung cu asta e că eram super-încântată de produsele e.l.f., și am și acum câteva pe care le folosesc și de care nu pot să mă plâng.
Cu timpul însă, au început să le scumpească tot mai mult, mă refer la site-ul din România, deși în SUA au rămas tot 1 dolar cele din gama Essential și 2-3 dolari cele din gama Studio. Nu înțeleg sincer de ce prețurile tot urcă, dacă sunt importatori oficiali n-ar trebui să practice niște prețuri adaptate la piața pe care vând, sau măcar să le mențină aceleași? Acum, produsele cele mai ieftine costă peste 10 lei, iar cele din gama Studio au prețuri de Revlon su Bourjois sau alte branduri de cosmetice, dar calitatea nu este sincer atât de grozavă încât să aleg e.l.f în detrimentul altor branduri, dacă am alte opțiuni.
În fine, ca să nu mai lungesc povestea, am dat o comandă recent după mai bine de un an sau poate chiar doi, pentru că erau reduceri de 40% pe site la toate produsele, iar astfel de promoții nu au prea des, în general sunt reduceri cam de 30%. Cum palete de farduri nu vreau să mai cumpăr decât dacă chiar e ceva super-mega-de-calitate, pentru că nu vreau să colecționez palete pe care probabil nu le voi consuma niciodată și vor ajunge doar să își schimbe consistența și să nu mai fie bune de nimic, am optat pentru o paletă pentru față care îmi făcea cu ochiul, deoarece nu prea am alte produse de machiaj în afară de farduri - alea sunt slăbiciunea mea.


Astfel, am ales paleta Natural Glow din gama Beautifully Bare, care include produse pentru un machiaj minimal, natural, de genul „no makeup makeup”. Adică hai să ne prefacem că nu ne-am dat cu nimic pe față și suntem așa frumoase de cum ne trezim dimineața, după cum îmi place mie să spun. 
Este o paletă interschimbabilă, cu 4 compartimente, în genul celor pe care le au cu blush, fond de ten sau iluminator. O am pe cea cu iluminatoare și îmi place conceptul ăsta de mix and match, că poți să scoți ușor pastilele cu pudră și să le schimbi între ele, ca să creezi o paletă numai bună de băgat în geantă sau pentru luat în călătorii.
Paleta Beautifully Bare conține un bronzer,două blushuri și o pudră iluminatoare. Ambalajul e super-fain, o carcasă de plastic foarte dură, rezistentă, ce are aspectul acela de oglindă și o oglindă mare. De aceea nici nu am fotografiat-o închisă, fiindcă reflecta prea mult lumina și mă vedeam și eu în oglindă. Da, rămân amprente dar se șterge foarte ușor.


Swatch-urile nu sunt prea reușite, pentru că sunt culori forte deschise, care abia se văd pe mână așa că nici nu m-am obosit să încerc să „mă trag în chip”, ca să vă arăt cum arată utilizată pentru un machiaj. Fiind nuanțe atât de deschise, se potrivește în special pentru pielea foarte deschisă la culoare, cred că dacă mă bronzez mai tare nici eu nu o voi mai folosi, cel puțin nu vara. Deci nu este o paletă pentru tenul măsliniu sau închis la culoare, pentru că nu se va vedea deloc.
Pudra este foarte foarte fină, dar acest lucru îmi place fiindcă are un efect difuz, fără să scoată în evidență zonele care au o textură inestetică, ca de exemplu pori dilatați, lucru care se vede în cazul pudrelor care nu sunt suficient de fine. Fiind pudre fine, sunt destul de prăfoase, așa că va cădea ceva produs atunci când se ia pe pensulă sau când se aplică pe piele, însă pe mine acest lucru nu mă deranjează.
Bronzerul este o nuanță foarte faină, ceva între ton rece și cald, în sensul că poate fi folosit și pentru a bronza puțin pielea, și pentru conturat pomeții.
Blushurile sunt în două nuanțe: un roz-piersică foarte drăguț, iar celălat este un roz prăfuit. Sunt destul de slab pigmentate, dar se pot aplica mai multe straturi. Îmi place că nu sunt atât de pigmentate fiindcă eu cam am tendința să încarc pensula și adesea trebuie să am grijă să nu arăt ca un clovn. 
Iluminatorul este produsul de care sunt cel mai puțin imprsionată. Are o culoare alb - argintie, cel puțin așa arată pe pielea mea și nu mă dau în vânt după această nuanță. Nu pot spune că îmi place prea mult, dar este discret și asta îmi place, pentru că eu nu sunt adepta acestui trend de iluminatoare „orbitoare”. Este ceva complet nenatural și mi se pare că te face să arăți ca o păpușă de plastic. Și să nu încep cu punctul din vârful nasului...arată penibil pe foto și video, pe bune!
Așadar, această paletă este foarte potrivită pentru persoanele care își doresc un machiaj discret, natural sau pentru începătorii într-ale machiajului fiindcă nu prea au cu să greșească cu aplicarea. Sau dacă sunteți în situația în care am fost eu, adică aveam vreo 15-16 ani și mama nu era de acord să mă machiez că era de părere că machiajul îmbătrânește, un astfel de produs super-discret ar putea fi „aprobat de mama.” 😀
Chiar dacă îmi place paleta, cred, totuși, că merită achiziționată doar când este la reducere. Nu aș plăti prețul întreg, undeva la vreo 45 de lei, pentru că există opțiuni mai bune ca pigmentație și texură pe piață.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.