Treceți la conținutul principal

Produse consumate mai - iunie 2017


Chiar dacă mai sunt câteva zile din luna iunie, cum nu mai am nici un produs care este pe terminate, m-am gândit că ar fi cazul să scap de toate ambalajele goale care s-au acumulat în aceste două luni. Paradoxal, în luna mai terminasem doar vreo 2-3 produse și mi-am zis că nu are rost să fac un update pe chestia asta, însă acum am strâns deja o plasă plină și de abia așteptă să ajungă toate la gunoi. Dar să le luăm pe rând.


Cele mai multe produse au fost pentru îngrijirea corpului, deși aici îmi dă și soțul o mână de ajutor că tot e în baie se cam folosește la comun.
3 geluri de duș Today, unul cu fructe, unul cu lapte și miere și unul cu lapte și nucă de cocos. V-am spus care este părerea mea despre produsele cosmetice Today în general. Aceste geluri de duș au fost foarte lichide, mai mult apă chioară și aveau un miros artificial destul de neplăcut, noroc că nu persistă pe piele. Cu siguranță nu le voi mai cumpăra.
Săpun lichid Zen Garden cu aloe vera. Se găsește în magazinele Penny și are un miros foarte plăcut, este delicat cu mânile și l-am mai folosit și în trecut. O rezervă de 1 l are un preț foarte accesibil, în jur de 7-8 lei.
Deodorant cu bilă Today cu aloe vera. Are un parfum plăcut, dar din păcate nu protejează absolut deloc împotriva transpirației.
Săpunuri solide. Acestea sunt cumpărate tot din Penny, nici nu știu dacă au vreun nume. Am avut 2 cu aloe vera și unul cu fructe. Sunt ok, dar nu le-aș recomanda pentru pielea uscată fiindcă nu sunt prea cremoase.
Săpun lichid Claro cu lavandă. Ca și consistență nu am ce să îi reproșez, este destul de cremos, însă nu știu de ce, am ajuns la concluzia că nu îmi place mirosul de lavandă în săpunuri sau geluri de duș. Din acest motiv, nu îl voi mai cumpăra.
Săpun solid Johnson's Baby cu miere. Uneori mai folosesc săpunuri pentru bebeuși fiindcă nu conin parfum și coloranți. De obicei fac asta când nu am săpunuri naturale la îndemână.
Săpun solid Palmolive Touch cu orhidee neagră. Întotdeauna mi-a plăcut parfumul de orhidee, mi-aș dori doar ca săpunurile Palmolive să fie mai cremoase.
Mostră de parfum Burberry Body. Am primit mostra cadou la o comandă de pe Aoro, păcat că acum nu mai oferă astfel de mici cadouri. Nu pot spune că m-am dat în vânt după el, dar este persistent și miroase destul de plăcut, însă nu cât să mă impresioneze. Are note de piersică, frezie, lemn de santal, vanilie, chihlimbar și mosc. Nu este un parfum prea dulceag. Mie acest aspect mi-a plăcut, dar altora, cărora le plac parfumurile dulci, s-ar putea să nu le placă.


În ceea ce privește cosmeticele pentru ten, am terminat două creme, pentru că erau ambele începute de ceva timp.
Crema antirid Today cu Q10. Nu am observa să facă ceva deosebit și dacă ajungea cumva prin zona ochilor aveam o senzație de ușoară usturime, ceea ce nu mi se pare ok. Nu știu de ce am cumpărat-o, din prostie, doar avusesem și mostre și știam că nu e prea grozavă.
Cremă Nivea Care hidratare intensă pentru față și corp. În general, cremele Nivea nu prea mi se potrivesc, iar cele ”pentru față și corp”, cu atât mai mult. Iarăși, un produs pe care nu știu de ce l-am ales. Am folosit-o cât încă era mai frig afară, pentru că am pielea mai sensibilă în jurul nasului și a gurii, dar cum a început să se încălzească afară, mă făcea să arăt super-lucioasă, așa că am continuat să o folosesc pentru corp până când am terminat-o. Spun asta pentru că această cutie are 100 ml, nu 50 ml precum majoritatea cremelor pentru față.


La capitolul păr, am reușit să termin alte două șampoane.
Șampon Schauma Keratin Strong. Am mai vorbit despre el în trecut, îmi place cum lasă părul lucios și parcă nici nu se rupe atât de ușor.
Șampon Head&Shoulders Extra Volume. Am crezut că e ceea ce am nevoie, eu având părul fin și lipsit de volum. Paradoxal, acest șampon îmi face părul gras destul de rapid și nici gând de ”extra volum”. Păcat, mai demult, când existau doar vreo 2-3 șampoane în gama Head&Shoulders, țin minte că cel cu mentă și cel cu citrice mă scăpau de mătreață și îmi dădeau și volum. Această variantă s-a consumat foarte rapid fiindcă m-am spălat tot a doua zi pe păr, ca să nu arate urât și chiar și așa tot nu am fost mulțumită de aspect.


La capitolul ”machiaj”am incus și un balsam pentru buze, doar ca să nu fie creionul ăla singur.
Balsam de buze Today. Singurul produs din gama aceasta care chiar mi-a plăcut. Hidratează buzele și are un preț foarte prietenos.
Creion de ochi cu efect glitter e.l.f. Essential în nuanța Plum Passion. L-am cumpărat de Black Friday acum vreo doi ani la prețul de doar 3 lei - cred - dar nu prea l-am folosit și acum a ajuns la gunoi. De ce? Pentru că nuanșa este superbă, un mov cu particule sclipitoare, dar este foarte, foarte dur! Imposibil de utilizat în zona ochiului.


Culoarea îmi place foarte mult, dar a trebuit să apăs foarte tare și să insist mult ca să obțin acest swatch. De dus, s-a dus greu, doar cu demachiant, dacă am frecat mâna cu apă nici gând să se clintească din loc. Din acest punct de vedere, formula este rezistentă, dar nu suficient de cremoasă. Cu tot regretul, a sosit momentul să îmi iau rămas-bun de la acest creion.
Cam acestea au fost produsele consumate în ultimele 2 luni și mini-review-urile aferente. Sper că nu am plictisit cu articol atât de lung.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.