Treceți la conținutul principal

2017 Reading Challenge - călătorind în jurul lumii prin lectură


Este puțin cam târziu să îmi fixez o listă de cărți pe care să le citesc anul acesta, dat fiind că suntem deja în luna aprilie, însă niciodată nu e prea târziu, de fapt, nu-i așa? Mi-am fixat ca obiectiv 20 de cărți pe care sper să le dau gata în 9 luni. Asta înseamnă că trebuie să citesc 2-3 cărți pe lună, ceea ce nu este imposibil, chiar dacă ar fi să îmi dedic numai weekend-urile pentru asta.
Dat fiind că anul acesta nu cred că voi apuca să călătoresc prea mult, vreau să fac asta măcar prin intermediul lecturii. Bine, oricum nu apuc eu să călătoresc prea mult, dar anul acesta cu atât mai mult, fiindcă am alte lucruri de rezolvat.
Ayway, voi începe cu cititul chiar din acest weekend, iar lista de lecturi am preluat-o de la Modern Mrs. Darcy, care m-a și inspirat să încep această provocare. Evident, vor urma recenzii detaliate pentru toate cărțile, pe măsură ce le citesc. Lista de cărți cuprinde următoarele volume:
1. Bândețea nopții de F. Scott Fitzgerald - am citit-o mai demult, dar nu mai rețin acțiunea, cred că eram și prea tânără ca să o înțeleg așa cum trebuie.
2. Călătorii cu Charley de John Steinbeck
3. Zvonul de Elin Hilderbrand
4. Pădurea de Tana French
5. Luminătorii de Eleanor Catton
6. 4 anotimouri în Roma de Anthony Doerr
7. În sălbăticie de John Krakauer
8. Un gentleman în Moscova de Amor Towles
9. Poate în altă viață de Taylor Jenkins Reid
10. The Year of Living Danishly de Helen Russell
11. Născută din fum și os de Lainy Taylor
12. Secretul soțului de Liane Moriarty
13. No Knives in the Kitchens of This City de Khaled Khalifa
14. Still Life de Louise Penny
15. Sărbătoarea continuă de Ernest Hemingway - este al doilea autor pe care îl cunosc din întreaga listă și îmi place mult stilul lui de a scrie.
16. Grădinarul Fidel de John le Carre
17. Fascinație de Ann Patchett
18. Să tai în piatră vie de Abraham Verghese
19. Toată lumina pe care nu o putem vedea de Anthony Doerr
20. Întoarcere la Brideshead de Evelyn Waugh
Pe măsură ce voi posta recenzii ale cărților, voi adăuga și linkurile respective pentru fiecare în parte. Am ales această listă fiindcă mi se pare o selecție interesantă, care mă poate scoate din zona mea de confort. Recunosc că adesea citesc cărți ușurele, pe care le dau gata în vreo două zile și ar fi cazul, totuși, să mă mai îndrept și spre altceva, nu doar literatura YA sau chick-lit-uri.
Acum, rămâne de văzut cum decurge totul, dat fiind că 18 din cei 20 de autori îmi sunt total necunoscuți,sau doar am auzit de ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…