Treceți la conținutul principal

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.

Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.


Calendar Advent 2016 by Douglas - produse de îngrijire



Intitulat 24 Magic Moments, acest calendar conține tot felul de produse de îngrijire, de la șampon și balsam, până la cremă și parfum. Mi se pare fain că are și produse pentru bărbați, astfel că putem împărți micile surprize cu jumătățile noastre. Nu l-aș cumpăra totuși, pentru că sunt multe branduri cu care nu sunt familiarizată și nu știu dacă mi-ar plăcea. Prețul este de 145 lei și poate fi achiziționat din magazinele Douglas sau pe douglas.ro.

Ce conține:
Crema hidratanta fata Tableta efervescenta pentru baie Gel de dus 2in1 pentru corp si par Masca detox cu argila Crema BB pentru picioare Balsam de buze Concentrat hidratant Crema de maini Creion dermatograf ochi Crema de fata antioxidanta Apa de parfum, aplicator cu bila Gel de curatare pentru fata si corp, piele sensibila Crema de zi cu ulei de argan Gel exfoliant pentru curatarea fetei Apa de toaleta mini Tableta efervescenta baie Sampon pentru stralucire Masca bio celuloza cu efect de netezire pentru zona din jurul ochilor Creion dermatograf pentru buze Masca faciala hidratanta Masca reparatoare Lac de unghii 6in1 Ingrijire contur ochi cu efect antirid si de lifting Apa de parfum

Calendar Advent Douglas 2016 by Douglas - produse pentru machiaj


Acest calendar mi se pare mai interesant, pentru că are doar produse de machiaj, ceea ce ar fi tentant pentru mine, însăcred că sunt marcă proprie Douglas și nu le-am încercat niciodată ca să știu dacă mi-ar plăcea. Costă 119 lei și sincer sunt totuși înclinată să îl cumpăr. Poate fi achiziționat din magazinele Douglas și pe douglas.ro.

Ce conține:
Lac de unghii nuantele: 3D Pearls nr.1, 2, 3, Blue Attraction, Blue Moustache, Spectral Plum Green, Spectral Pink, My favorite și Base Top Coat, Blush Cremă Rose Rabbit, Farduri de ochi nuanțele – nr. 5, 6, 7, 12, 14, 16, 25, 26, 32, 33, Lipstick Shine nuanța Light Violin, Quad Eyeshadow nuanța Be Smokey Purple, Pensulă pentru pleoape, Colour & Care Lipstick nuanța Calinou.

Calendarul L'Occitane pentru Crăciun


Ăsta este calendarul pe care mi l-as dori cu adevărat! Am încercat doar 4 produse de la acest brand de-a lungul timpului, însă toate mi-au plăcut foarte mult și cred că ar merita toți banii. În plus, arată foarte frumos. Calendarul a fost creat de artistul Kanoko, un ilustrator renumit și arată într-un mare fel. Calendarul conține 24 de miniaturi, costă 200 lei și poate fi achiziționat online, nu știu dacă se găsește și în magazine. Prețul e cam piperat, dar...sunt 24 de mini-produse până la urmă, ceea ce înseamnă că un produs costă mai puțin de 10 lei, deci ar merita, ținând cont de prețul obișnuit al produselor L'Occitane.

Ce conține: 

Gel de Dus cu Efect Relaxant 35ml

Sampon cu Efect Reparator 35ml
Lotiune pentru Corp Shea 30ml
Crema de Corp Extrahranitoare Shea 10ml
Crema de Maini cu Migdale 10ml
Crema de Maini Pivoine Flora 10ml
Crema de Dus Ultra Delicata Shea 30ml
Lotiune de Corp Cherry Blossom 35ml
Gel de Dus cu Verbina 30ml
Crema de Maini Roses et Reines 10ml
Ulei de Dus cu Migdale 35ml
Gel de Dus Ceai Verde si Portocala Amara 30ml


Servetele Umede cu Verbina 4ml

Gel de Dus Iasomie si Bergamota 30ml
Gel de Dus Cherry Blossom 35ml
Crema de Maini cu Shea 10ml
Sapun cu Verbina 25g
Mini Apa de Toaleta Cherry Blossom 7.5ml
Crema de Maini cu Verbina 10ml
Lotiune Tonica Precious 30ml
Lotiune Tonica Shea 30ml
Sapun cu Migdale 50g
Lapte Concentrat pentru Fermitatea Pielii cu Migdale 20ml
Crema pentru Picioare Shea 10ml


Calendare de Advent The Body Shop

Încă nu sunt listate pe site, însă știu că anul trecut au avut parcă 2 variante de calendar. Au niște prețuri foarte piperate, așa că nu mă tentează deloc.
Iată cum arată calendarele pentru 2016:



Cel mai ieftin este cel verde, costă vreo 45 de lire în UK, cel roșu costă 60 de lire, iar cel cu auriu 100 de lire, deci presupun că vor avea prețuri aproximtaiv egale în România.

Calendar de Advent Balea

Eu nu am un magazin DM în oraș, dar am auzit că aul trecut au adus calendare Balea, care aveau un preț chiar decent, 66 lei. Bineînțeles, Balea au produse foarte ieftine și fiind vorba doar de miniaturi nu aveau cum să fie scumpe, însă cred că ar fi fost o surpriză frumoasă pentru că aveau produse de îngrijire pentru ten, corp și păr și chiar și un mini-parfum. Nu știu exact dacă și anul acesta va fi disponibil acest calendar în magazinele DM din România, însă dacă da, calendarul 2016 arată cam asa:

sursa foto: YouTube


Calendar de sărbătoare Fabulous


Este un calendar fabricat în UK, pe care l-am văzut și anul trecut în stoc pe cosmetic-style.ro. Cred că le-a rămas de anul trecut și m-aș fi așteptat să îl vândă cea mai ieftin dar nope. Prețul este tot de 120 de lei și conține produse cosmetice și accesorii pentru baie și duș. Personal nu l-aș cumpăra pentru că habar n-am de cine e produs sau de calitatea produselor, dar designul e drăguț, retro-vintage-pinup, ceva de genul.
Ce conține:
1.  2 x Bombe pentru baie ( 2 x 30 g)
2. 1 x Lotiune de corp (30 ml)
3. 2 x Gel de dus (2 x 30 ml)
4. 2 x Sare de baie (2 x 30 g)
5. 2 x Crema de maini (2 x 30 ml)
6. 2 x Lotiune pentru picioare (2 x 30 ml)
7. 2 x Sapun (2 x 40 g)
8. 1 x Unt de corp (30 ml)
9. 1 x Spray de corp (30 ml)
10. 2 x Spuma de baie (2 x 30 ml)
11. 1 x Perle de baie (4 x 4 g)
12. 1 x Exfoliant de corp (30 ml)
14. 1 x Oglinda
15. 2 x Separatoare degete
16. 1 x Pila
17. 1 x Piatra ponce
18. 1 x Masca de fata pentru somn

Ce alte calendare de advent ar putea apărea pe piață

Anul trecut, am auzit că a fost un calendar de advent cu produse de îngrijire din gama Today în magazinele XXL la prețul de numai 30 de lei. La magazinul Penny din orașul meu nu am văzut așa ceva, dar e iarăși o opțiune faină pentru persoanele care nu vor să cheltuiască prea mulți bani pentru un calendar.

Update: De ieri, 16 noiembrie 2016, este disponibil calendarul de advent Penny Market XXL la prețul de 30 de lei! Cantitățile sunt limitate. 


De asemenea, essence și Makeup Revolution au scos calendare de advent, care e posibil să apară la noi pe online, însă deocamdată, nu am auzit nimic. 


Voi updata această postare pe măsură ce aflu noutăți. Așadar, pe voi vă tentează un astfel de calendar? Dacă da, ce cumpărați? Sau dacă cumpărați unul din străinătate, pe care?

Comentarii

  1. anul trecut le-am avut pe cele de la penny si de la balea. mi-au placut, ce-i drept. dar anul asta, cel de la penny e la fel ca cel de anul trecut... not good! nu ma mai tenteaza. la dm era fain sa-l aduca pe cel nou...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Gabriela! Da, chiar la tine pe blog am citit și eu despre calendarul Penny, pentru că eu habar nu avusem că există așa ceva. Când am văzut pliantul cu cel de anul acesta, mi-am dat seama că au scos exact același calendar, însă l-am cumpărat pentru că voiam și eu musai calendar de advent anul acesta, însă nu eram dispusă să mă aventurez să cumpăr unul mai scump. Dacă și la anul tot aceleași chestii le găsim, nici eu nu îl mai cumpăr, pentru că nu mai are nici un farmec.Mie îmi pare rău că nu înțeleg de ce nu se aduc mai multe calendare de acest la noi. Așteptam să văd calendarul de la essence cosmetics pe 1001cosmetice.ro sau pe cel de la Makeup Revolution pe Aoro, dar văd că nici gând e așa ceva...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.